El passat diumenge es va celebrar una nova edició de la Festa de la Verema organitzada perfectament per l’entitat local “Colla del Pa i Trago”.
Molta participació en una oportunitat més per conèixer el procés de recollida del raïm en una de les feines més representatives del terme dels Hostalets envoltat de vinya.
Així, ja ben d’hora va tenir lloc la sortida per anar a collir raïms a la vinya amb tractors i carros de cavalls del Sr. Malet.
Després va tenir lloc la Cercavila pels carrers del municipi i es va arribar a les immediacions de Can Ponsa amb els carros carregats de portadores.
A continuació va tenir lloc l’esmorzar de pagès a base de carn i botifarra a la brasa i que va comptar amb uns emotius parlaments per part de l’organització.
La festa, que va comptar amb la presència de l’alcalde del municipi, Daniel Vendrell, va acabar amb una trepitjada popular amb gent de totes les edats que van poder treure suc del raïm al mètode tradicional.
Un dia esplèndid que va acompanyar tota la jornada i un passeig final amb carro van tancar la trobada d’enguany.
Més imatges a:
Ajuntament dels Hostalets de Pierola, Pl. Cal Figueres 1, 08781. Telf. 937 712 112 i 937 712 087. Fax. 937 712 398. Contactar