Festa disco anys 60-70-80's de dissabte 8 de gener de 2011
Guateque infantil del 28 de desembre de 2010
Un any més, Els Hostalets de Pierola ha viscut amb intensitat i molta participació veïnal els diferents actes i activitats organitzats per la Comissió de Festes del municipi per celebrar les Festes de Nadal 2010. Entre els actes més destacats hi ha hagut el caga-tió, la visita del patge Txelín i la cabalcada de Reis, que enguany estrenaven carrosses.
Durant aquests dies de vacances escolars l'Esplai de Nadal ha consolidat el seu èxit amb més de 50 nens i nenes inscrits que han gaudit d'esbarjo i lleure. Pel que fa a les propostes dirigides als infants, els tallers i activitats que s'han dut a terme (taller de pessebres, taller de teatre, disco infantil i cinema d'animació) han tingut molt èxit amb una mitja de 40 nens a cada activitat.
Enguany també s'ha apostat per oferir actes per a totes les edats, més enllà dels estrictament marcats per aquestes dates, i que han tingut una molt bona acollida per part del públic assistent, com el karaoke i disco mòbil de dissabte 8 de gener que va congregar més de 100 persones a la sala del Casal, i l'espectacle de música en play-back de diumenge a la tarda, a càrrec dels Grup de Gent Gran l'Amistat de Barcelona.
La innocentada d'enguany va ser l'acte d'inauguració del equipament municipal d'aigües termals que havia d'ubicar-se a la piscina municipal.
Un dels actes previstos, el Joc dels Mots Entremaliats anunciat per al 2 de gener de 2011, va haver de suspendre's per manca de participants inscrits.
Amb tot, la comissió de festes i la Regidoria de Cultura valoren molt positivament el desenvolupament dels actes i la participació veïnal.
Ajuntament dels Hostalets de Pierola, Pl. Cal Figueres 1, 08781. Telf. 937 712 112 i 937 712 087. Fax. 937 712 398. Contactar